Klacht keuken? Bij het bestellen van een nieuwe keuken kunnen er meerdere redenen zijn waardoor u niet helemaal van de keuken kunt genieten. Dit kan te maken hebben met beschadiging of verkeerde levering.
Klik hier en deel eenvoudig uw klacht over de keuken >>>
Het zou ook nog kunnen zijn dat u van mening bent dat u niet op de juiste manier behandeld bent tijdens het proces. Dat is erg vervelend en wij helpen u dan ook graag bij het oplossen van de klacht.
Op klachtkeuken.nl kunt u eenvoudig, snel en eventueel anoniem in alle details uw keukenklachten delen. Wij stellen vervolgens de keukenwinkel op de hoogte van uw klacht indien gewenst. Zo zal er sneller tot een oplossing worden gekomen. Dit is voor u fijn, maar ook voor de desbetreffende keukenwinkel.
Klacht keuken met verschillende oorzaken
Uw klacht over een keuken kan over verschillende onderwerpen gaan, wat te maken heeft met het aanschaffen van uw keuken of met de manier waarop u behandelt wordt, door bijvoorbeeld de medewerkers.
Een keuken is een duurzaam product, wat in tegenstelling tot vele andere duurzame producten dat uit veel onderdelen bestaat.
Het leveren van al deze onderdelen brengt meer complicaties met zich mee, dan wanneer één artikel moet worden geleverd. Een fout is daarom ook snel gemaakt. Een klacht over een keuken is dan ook niet raar.
Het melden van deze klachten zijn echter van groot belang. Zo kan de desbetreffende winkel namelijk op de hoogte worden gesteld van waar het fout gaat bij het leveren van de keukens. Hier kan de winkel vervolgens iets aan veranderen, waardoor toekomstige keukenklanten deze problemen niet meer zullen ondervinden.
Wanneer u uw klacht over een keuken deelt, voorkomt dat vele klachten in de toekomst.
Klacht keuken meest voorkomend
De meeste klachten ontstaan wanneer de keuken wordt geplaatst.
Klacht ontbreken onderdelen
Vele dozen met verschillende onderdelen van de keuken worden afgeleverd. Vervolgens komen er monteurs die de keuken voor u in elkaar gaan zetten. Tot dus ver nog niets aan de hand. Tot de monteurs beginnen en de dozen gaan openmaken.
Vaak ontdekt men dan ineens dat er een doos mist, dat er onderdelen ontbreken in een doos. De klacht: de keuken is niet compleet. Erg vervelend, want u heeft al enkele weken op uw nieuwe keuken moeten wachten. Herkent u dit?
Laat dan uw klacht achter op onze pagina en wij helpen u graag verder.
Tip: Omdat de keuken uit vele onderdelen bestaat, doet u er verstandig aan om altijd goed de offerte te controleren. Op de offerte moeten alle onderdelen die u wilt bestellen genoteerd staan.
Klacht beschadigde onderdelen
Er kunnen ook onderdelen beschadigd zijn tijdens het vervoeren van de keuken of het installeren hiervan. U heeft een nieuw product gekocht, dus het is meer dan terecht dat u verwacht dat de keuken er als nieuw uitziet wanneer hij in de ruimte staat.
Als er beschadigingen aanzitten nog voor u hem voor de eerste keer heeft gebruikt, mag u hier natuurlijk over klagen door uw klacht achter te laten op deze pagina.
Het is dan geen deugdelijk product. Wellicht reageert de desbetreffende keukenwinkel en kunnen zij voor u een nieuw, schadeloos onderdeel voor u vervangen.
Klacht keuken door montage
Klacht keuken door montage? Een groot deel van de klachten over keukens hebben betrekking tot de montage. Of het nou betrekking heeft op het maatwerk waardoor de montage niet eens kan worden uitgevoerd, het slordig afwerken van de keuken, het verkeerd leveren van producten, klachten over keukenmontage komen vaak voor.
Meer informatie over keukenmontage klachten vindt u op deze pagina.
Klacht keukenrenovatie
Klacht over de keukenrenovatie? Ook dat is mogelijk. Wanneer u ervoor hebt gekozen om niet een compleet nieuwe keuken aan te schaffen, maar slechts enkele onderdelen te vervangen, is het niet fijn wanneer de renovatie meer tijd in beslag gaat nemen of toch duurder uitvalt.
Waardoor u bijna wel beter had kunnen kiezen voor een compleet nieuwe keuken.
Meer informatie over klachten door keukenrenovatie kunt u vinden op deze pagina.
Klacht services keukenwinkel
Keukenklachten over de services van de keukenwinkel zijn uiteraard ook denkbaar. U bent bijvoorbeeld in de showroom uitstekend geholpen, maar net de handtekening onder de offerte gezet te hebben en de klantvriendelijkheid is in één keer ver te zoeken.
Of u heeft een prima ervaring bij de showroom gehad, maar doordat er enkele dingen tijdens de levering of montage niet goed zijn verlopen, gaat u terug naar de winkel.
Terugkomend met een klacht zitten ze ineens niet meer zo om u te springen als toen u voor de eerste keer de showroom inliep om inspiratie op te doen voor u keuken. De toen zo spontane, vriendelijke verkoper kan u nu ineens niet meer verder helpen.
Ook voor deze klachten biedt klachtkeuken.nl de uitkomst.
Wij zullen uw klacht over de service plaatsen op een bekende recensie site. De kans is groot dat de keukenwinkel u daarna ineens wel wil helpen. Wanneer u uw klacht heeft geplaatst en het toch niet helemaal soepel gaat bij het oplossen van uw klacht, is er een geschillencommissie voor het oplossen van uw klachten.
Lees meer over de geschillencommissie klacht keukens.